Olsztynek, 04.11.2016r. 

                                                                                                                                                                   

znak sprawy: ZO/10/2016

 

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

ul. Chopina 11          11-015 Olsztynek

NIP: 739-29-61-820  tel. (0-89) 5193 563

Zapytanie ofertowe

Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
do 30 000 euro, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem oferty, w oparciu o poniższe warunki:

Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy urządzenia do mechanicznego ucisku klatki piersiowej dla Gminnego Centrum Zdrowia Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku.

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

1.  W zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć oferenci posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą.

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do mechanicznego ucisku klatki piersiowej wraz z wyposażeniem o parametrach technicznych zawartych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego:

II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.

 

III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę (Formularz Oferty) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej wg wzoru.

 


Nazwa i adres oferenta

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

ul. Chopina 11     11-015 Olsztynek

 

„Zapytanie ofertowe nr ZO/10/2016

 

 

 

 







2. Do oferty należy dołączyć:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

2) Certyfikat Zgodności CE,

3) Deklarację Zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymogami zasadniczymi.

4) oświadczenie wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny posiada odpowiednie wpisy do „Rejestru wyrobów medycznych podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i użytkowania”, zgodnie z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.

 

3. Materiały dotyczące niniejszego zapytania ofertowego opublikowane są na stronie internetowej: http://spzoz-olsztynek.qi.pl.

4. Zadawanie pytań odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres: a.kondas@zoz-olsztynek.pl w terminie do 10.11.2016 do godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania będą publikowane na stronie internetowej:

http://spzoz-olsztynek.qi.pl.

 

IV. MIEJSCE I TERMIN SKLADANIA I OTWARCIA OFERT:

1. Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

11-015 Olsztynek ul. Chopina 11, w biurze na  II p. do dnia 16.11.2016 do godz. 12.00.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.11.2016 r. o godz. 15.00.

 

V. KRYTERIUM WYBORU OFERT:

1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierować się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:

– cena oferty brutto – 100 %. Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację zamówienia. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

 

                        najniższa oferowana cena brutto

                           cena badanej oferty brutto         x 100 = liczba punktów

 

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.

3. Wyniki będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Z oferentem, który otrzyma największą ilość punków zostanie podpisana umowa.

 

VI. INFORMACJE DODATKOWE:

1. Dyrektor zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

2. Postępowanie odbędzie się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w niniejszym zapytaniu.

   

VII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest:

1. Anna Kondas – tel. 89-5193563.

 

VIII. Wykaz załączników do Zapytania Ofertowego

1.  Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1.

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2

3.  Projekt umowy – Załącznik nr 3.                                         

                                                                                               Dyrektor

                                                                                               Dorota Gruszczyńska