Olsztynek, 19.05.2016 r.  

             

 

znak sprawy: ZO/3/2016

 

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

ul. Chopina 11          11-015 Olsztynek

NIP: 739-29-61-820  tel. (0-89) 5193 563

Zapytanie ofertowe

 

Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
do 30 000 euro, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem oferty, w oparciu o poniższe warunki:

Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy materiałów opatrunkowych oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Gminnego Centrum Zdrowia Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku.

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

1.  W zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć oferenci posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą.

  1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby medyczne były dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniały wymogi określone w obowiązujących przepisach prawnych w szczególności w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107. Poz. 679).
  3. Oferowany asortyment powinien posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy.

 

II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane sukcesywnie, wg wymagań zamawiającego w okresie od dnia 13.06.2016 do 12.06.2018.

 

III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę (Formularz Oferty) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej wg wzoru.

 

 

Nazwa i adres oferenta

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

ul. Chopina 11

11-015 Olsztynek

 

„Zapytanie ofertowe nr ZO/3/2016

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Do oferty należy dołączyć:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

3. Materiały dotyczące niniejszego zapytania ofertowego opublikowane są na stronie internetowej: http://spzoz-olsztynek.qi.pl

4. Zadawanie pytań odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres: a.kondas@zoz-olsztynek.pl

 w terminie do 24.05.2016 do godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania będą publikowane na stronie internetowej: http://spzoz-olsztynek.qi.pl.

 


IV. MIEJSCE I TERMIN SKLADANIA I OTWARCIA OFERT:

1. Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

11-015 Olsztynek ul. Chopina 11, w biurze na II p. do dnia 01.06.2016 do godz. 10.00.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 01.06.2016 r. o godz. 11.00.

 

V. KRYTERIUM WYBORU OFERT:

1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierować się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:

– cena oferty brutto – 100 %

            Oferta maksymalnie może uzyskać 100 punktów.

            Sposób obliczenia ilości punktów:

                        najniższa oferowana cena brutto

Cena oferty =         cena badanej oferty brutto   x 100%            x 100 pkt

           

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.

3. Wyniki będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Z oferentem, który otrzyma największą ilość punków zostanie podpisana umowa.

 

VI. INFORMACJE DODATKOWE:

1. Dyrektor zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

2. Postępowanie odbędzie się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w niniejszym zapytaniu.

   

VII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest:

1. Anna Kondas – tel. 89-5193563.

 

VIII. Wykaz załączników do Zapytania Ofertowego

1.  Oferta cenowa – Załącznik nr 1.

2.  Formularz cenowy – Załącznik nr 2.

3.  Projekt umowy – Załącznik nr 3.                                 

 

                                                                                                          

                                                                                               Dyrektor

                                                                                               Dorota Gruszczyńska