Olsztynek, 19.05.2016 r.
znak sprawy: ZO/3/2016
Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ul. Chopina 11 11-015 Olsztynek NIP: 739-29-61-820 tel. (0-89) 5193 563 |
Zapytanie ofertowe |
Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania
zamówień publicznych o wartości
do 30 000 euro, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem
oferty, w oparciu o poniższe warunki:
Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy materiałów opatrunkowych oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Gminnego Centrum Zdrowia Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. W zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć oferenci posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane sukcesywnie, wg wymagań zamawiającego w okresie od dnia 13.06.2016 do 12.06.2018.
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę (Formularz Oferty) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej wg wzoru.
Nazwa i adres oferenta Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów
Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ul. Chopina 11 11-015 Olsztynek „Zapytanie ofertowe nr ZO/3/2016
2. Do oferty należy dołączyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
3. Materiały dotyczące niniejszego zapytania ofertowego opublikowane są na stronie internetowej: http://spzoz-olsztynek.qi.pl
4. Zadawanie pytań odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres: a.kondas@zoz-olsztynek.pl
w terminie do 24.05.2016 do godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania będą publikowane na stronie internetowej: http://spzoz-olsztynek.qi.pl.
IV. MIEJSCE I TERMIN SKLADANIA I OTWARCIA OFERT:
1. Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:
Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku
11-015 Olsztynek ul. Chopina 11, w biurze na II p. do dnia 01.06.2016 do godz. 10.00.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 01.06.2016 r. o godz. 11.00.
V. KRYTERIUM WYBORU OFERT:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierować się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
– cena oferty brutto – 100 %
Oferta maksymalnie może uzyskać 100 punktów.
Sposób obliczenia ilości punktów:
najniższa oferowana cena brutto
Cena oferty = cena badanej oferty brutto x 100% x 100 pkt
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.
3. Wyniki będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Z oferentem, który otrzyma największą ilość punków zostanie podpisana umowa.
VI. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Dyrektor zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
2. Postępowanie odbędzie się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w niniejszym zapytaniu.
VII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest:
1. Anna Kondas – tel. 89-5193563.
VIII. Wykaz załączników do Zapytania Ofertowego
1. Oferta cenowa – Załącznik nr 1.
2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2.
3. Projekt umowy – Załącznik nr 3.
Dyrektor
Dorota Gruszczyńska