Olsztynek, 18.09.2015 r.  

               

 

znak sprawy: ZO/14/2015

 

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

ul. Chopina 11          11-015 Olsztynek

Zapytanie ofertowe

 

Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
do 30 000 euro, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego, w oparciu o poniższe warunki:

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Nazwa zapytania ofertowego: Usługi medyczne udzielane przez pielęgniarki środowiskowe.

 

2. Wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

a) w zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć podmioty, o których mowa w art. 5 ustawy o działalności leczniczej;

b) pielęgniarka/rz  musi posiadać:

– aktualne prawo wykonywania zawodu,

– specjalizację w dziedzinie pielęgniarstwa środowiskowego/rodzinnego lub ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego,

– staż pracy 5 lat w zawodzie pielęgniarki/rza, (5-letnie doświadczenie zawodowe w środowisku),

– wpis w rejestrze prowadzonym przez właściwą OIPiP o wykonywaniu działalności leczniczej lub dokumentu potwierdzającego złożenie wniosku o dokonanie ww. wpisu.

 

3. Usługi medyczne udzielane będą w placówkach znajdujących się na terenie gminy Olsztynek.

 

4. Godziny świadczenia usług:

a) w dni powszednie 7.00 do 19.00, ustalane będą w porozumieniu z Zamawiającym w zależności od zapotrzebowania.

 

II. OKRES TRWANIA UMOWY:

Od 01.10.2015 do 31.12.2016.

 

III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę (Formularz Oferty) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej wg wzoru.

Nazwa i adres oferenta

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych

Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

 

ul. Chopina 11      11-015 Olsztynek

 

„Zapytanie ofertowe nr ZO/14/2015

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Do oferty należy dołączyć:

a) wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

b) wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,

c) prawo wykonywania zawodu,

d) dyplom ukończenia szkoły z zakresu pielęgniarstwa,

e) polisę ubezpieczenia na kwotę wymaganą Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22.12.2011 r. w sprawie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,

f) oświadczenie oferenta.

 

3. Materiały dotyczące niniejszego zapytania ofertowego opublikowane są na stronie internetowej: http://zoz-olsztynek.pl

4. Zadawanie pytań odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres: annadr@qi.pl w terminie do 22.09.2015 do godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania będą publikowane na stronie internetowej: http://zoz-olsztynek.pl.

 

IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

11-015 Olsztynek ul. Chopina 11, w biurze na  II p. do dnia 25.09.2015 do godz. 10.00.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.09.2015 r. o godz. 11.00.

 

V. KRYTERIUM OCENY OFERTY:

1. Kwalifikacje oferenta.

Dokonując oceny kwalifikacji oferenta bierze się pod uwagę następujące załączniki do formularza oferty:

– dyplom ukończenia średniej szkoły medycznej kierunek pielęgniarstwo – 10 pkt,

– dyplom ukończenia licencjatu – tytuł licencjat pielęgniarstwa – 15 pkt,

– dyplom ukończenia studiów wyższych – tytuł mgr pielęgniarstwa – 20 pkt.

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium „Kwalifikacje”

 

2. Jakość.

Dokonując oceny jakości udzielanych świadczeń bierze się pod uwagę staż pracy oferenta w zakresie pielęgniarstwa środowiskowego przyznając od 0 do 30 pkt, tj.:

– staż pracy od 0 do 5 lat –  0 pkt

– staż pracy od 6 do 10 lat – 15 pkt

– staż pracy od 11 do 15 lat – 20 pkt

– staż pracy powyżej 15 lat – 30 pkt.

W przypadku niepełnych lat kalendarzowych do 6 m-cy zaokrągla się w dół, powyżej 6 m-cy zaokrągla się w górę.

 

3. Cena.

a) W kryterium „Cena”, oferta może uzyskać maksymalnie 50 punktów.

b) Ocena złożonych ofert zostanie dokonana na podstawie podanej przez Wykonawcę ceny brutto, wskazanej w ofercie.

c) Ocena punktowa w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z następującym wzorem:

C = [(Cn/Cob) x 100] x 50%

Cnnajniższa zaoferowana cena brutto,

Cob – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej,

 50% – waga kryterium

d) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium „Cena”

 

4. Łączna ocena punktowa i wybór najkorzystniejszej oferty.

a) maksymalna łączna liczba punktów do uzyskania przez Oferenta wynosi 100,00.

b) łączna ocena punktowa będzie stanowiła sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:

O = K + J + C

gdzie:

 

O – łączna ocena punktowa

K – uzyskana ilość punktów za kryterium „Kwalifikacje”

J – uzyskana ilość punktów za kryterium „Jakość”

C – uzyskana ilość punktów za kryterium „Cena”.

 


VI. ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.

2. Wyniki będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Z oferentem, który otrzyma największą ilość punków zostanie podpisana umowa.

 

VII. INFORMACJE DODATKOWE:

1. Dyrektor zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

2. Postępowanie odbędzie się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w niniejszym zapytaniu.

   

VIII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest:

1. Anna Kondas – tel. 89-5193563.

 

IX. Wykaz załączników do Zapytania Ofertowego

1. Oferta cenowa – Załącznik nr 1.

2. Projekt umowy – Załącznik nr 2.

3. Oświadczenie – Załącznik nr 3.                                 

 

                                                                                                         

                                                                                              Dyrektor

                                                                                              Dorota Gruszczyńska