Olsztynek, 03.09.2015 r.
znak sprawy: ZO/12/2015
Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ul. Chopina 11 11-015 Olsztynek |
Zapytanie ofertowe |
Działając na podstawie zapisów
Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
do 30 000 euro, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem
oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego,
w oparciu o poniższe warunki:
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zapytania ofertowego: Usługi medyczne z zakresu medycyny szkolnej
2. Wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
a) w zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć podmioty, o których mowa w art. 5 ustawy o działalności leczniczej;
b) pielęgniarka/rz musi posiadać:
– aktualne prawo wykonywania zawodu,
– specjalizację z zakresu medycyny szkolnej lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pracy w środowisku nauczania i wychowania,
– staż pracy 2 lat w zawodzie pielęgniarki/rza w medycynie szkolnej,
– wpis w rejestrze prowadzonym przez właściwą OIPiP o wykonywaniu działalności leczniczej lub dokumentu potwierdzającego złożenie wniosku o dokonanie ww. wpisu.
3. Usługi z zakresu medycyny szkolnej udzielane będą w placówkach znajdujących się na terenie gminy Olsztynek.
4. Godziny świadczenia usług i pomocy przedlekarskiej w gabinetach ustalane będą w porozumieniu z Zamawiającym w zależności od zapotrzebowania poszczególnych szkół.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety, tj.
a) Medycyna szkolna w szkołach podstawowych – pakiet nr 1
b) Medycyna szkolna w szkołach ponadpodstawowych – pakiet nr 2.
II. OKRES TRWANIA UMOWY:
Od 01.10.2015 do 30.06.2016.
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę (Formularz Oferty) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej wg wzoru.
|
2. Do oferty należy dołączyć:
a) wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
b) wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,
c) prawo wykonywania zawodu,
d) dyplom ukończenia szkoły z zakresu pielęgniarstwa,
e) zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
f) polisę ubezpieczenia na kwotę wymaganą Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22.12.2011 r. w sprawie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
g) oświadczenie oferenta.
3. Materiały dotyczące niniejszego zapytania ofertowego opublikowane są na stronie internetowej: http://zoz-olsztynek.pl
4. Zadawanie pytań odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres: annadr@qi.pl
w terminie do 07.09.2015 do godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania będą publikowane na stronie internetowej: http://zoz-olsztynek.pl.
IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku
11-015 Olsztynek ul. Chopina 11, w biurze na II p. do dnia 11.09.2015 do godz. 10.00.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.09.2015 r. o godz. 11.00.
V. KRYTERIUM OCENY OFERTY:
VI. ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.
2. Wyniki będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Z oferentem, który otrzyma największą ilość punków zostanie podpisana umowa.
VII. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Dyrektor zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
2. Postępowanie odbędzie się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w niniejszym zapytaniu.
VIII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest:
1. Anna Kondas – tel. 89-5193563.
IX. Wykaz załączników do Zapytania Ofertowego
1. Oferta cenowa – Załącznik nr 1.
2. Projekt umowy – Załącznik nr 2.
3. Oświadczenie – Załącznik nr 3.
Dyrektor
Dorota Gruszczyńska