Olsztynek, 03.09.2015 r.  

             

 

znak sprawy: ZO/12/2015

 

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

ul. Chopina 11          11-015 Olsztynek

Zapytanie ofertowe

 

Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
do 30 000 euro, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego, w oparciu o poniższe warunki:

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Nazwa zapytania ofertowego: Usługi medyczne z zakresu medycyny szkolnej

 

2. Wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

a) w zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć podmioty, o których mowa w art. 5 ustawy o działalności leczniczej;

b) pielęgniarka/rz  musi posiadać:

– aktualne prawo wykonywania zawodu,

– specjalizację z zakresu medycyny szkolnej lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pracy w środowisku nauczania i wychowania,

– staż pracy 2 lat w zawodzie pielęgniarki/rza w medycynie szkolnej,

– wpis w rejestrze prowadzonym przez właściwą OIPiP o wykonywaniu działalności leczniczej lub dokumentu potwierdzającego złożenie wniosku o dokonanie ww. wpisu.

 

3. Usługi z zakresu medycyny szkolnej udzielane będą w placówkach znajdujących się na terenie gminy Olsztynek.

 

4. Godziny świadczenia usług i pomocy przedlekarskiej w gabinetach ustalane będą w porozumieniu z Zamawiającym w zależności od zapotrzebowania poszczególnych szkół.

 

5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety, tj.

a)     Medycyna szkolna w szkołach podstawowych  – pakiet nr 1

b)     Medycyna szkolna w szkołach ponadpodstawowych  – pakiet nr 2.

 

II. OKRES TRWANIA UMOWY:

Od 01.10.2015 do 30.06.2016.

 

III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę (Formularz Oferty) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej wg wzoru.

Nazwa i adres oferenta

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych

Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

 

ul. Chopina 11      11-015 Olsztynek

 

„Zapytanie ofertowe nr ZO/12/2015

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Do oferty należy dołączyć:

a) wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

b) wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,

c) prawo wykonywania zawodu,

d) dyplom ukończenia szkoły z zakresu pielęgniarstwa,

e) zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,

f) polisę ubezpieczenia na kwotę wymaganą Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22.12.2011 r. w sprawie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą

g) oświadczenie oferenta.

 

3. Materiały dotyczące niniejszego zapytania ofertowego opublikowane są na stronie internetowej: http://zoz-olsztynek.pl

4. Zadawanie pytań odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres: annadr@qi.pl

 w terminie do 07.09.2015 do godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania będą publikowane na stronie internetowej: http://zoz-olsztynek.pl.

 

IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

11-015 Olsztynek ul. Chopina 11, w biurze na  II p. do dnia 11.09.2015 do godz. 10.00.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.09.2015 r. o godz. 11.00.

 

V. KRYTERIUM OCENY OFERTY:

1. Kwalifikacje oferenta – 25%

Dokonując oceny kwalifikacji oferenta bierze się pod uwagę następujące załączniki do formularza oferty:

– dyplom ukończenia średniej szkoły medycznej kierunek pielęgniarstwo – 1 pkt,

– dyplom ukończenia licencjatu – tytuł licencjat pielęgniarstwa – 2 pkt,

– dyplom ukończenia studiów wyższych – tytuł mgr pielęgniarstwa – 3 pkt,

– dodatkowo punktowane – zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, warsztatach itp. w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia – 1 pkt.

 

2. Jakość – 25%

Dokonując oceny jakości udzielanych świadczeń bierze się pod uwagę staż pracy oferenta w zakresie medycyny szkolnej przyznając od 1 do 6 pkt, tj.:

– staż pracy od 2 do 5 lat – 0 pkt

– staż pracy od 5 do 10 lat – 1 pkt

– staż pracy od 10 do 15 lat – 3 pkt

– staż pracy powyżej 15 lat – 6 pkt.

W przypadku niepełnych lat kalendarzowych do 6 m-cy zaokrągla się w dół, powyżej 6 m-cy zaokrągla się w górę.

 

3. Cena – 50%

Dokonując oceny cen proponowanych prze oferenta w formularzu oferty przyznaje się oferentowi od 1 do 3 pkt, tj.:

– cena proponowana przez oferenta – od 2 801,00 do 2 900,00  – 1 pkt

– cena proponowana przez oferenta – od 2 751,00 do 2 800,00   – 2 pkt

– cena proponowana przez oferenta – od 1 000,00 do 2 750,00  – 3 pkt

 

Ocena końcowa oferty zostanie wyliczona wg następującego wzoru:

O = K x 20% + J x 20% + C x 20%

Gdzie:

O – ocena końcowa oferty

K – liczba punków wynikająca z oceny kwalifikacji oferenta,

J – liczba punków wynikająca z oceny jakości oferenta,

C – liczba punków wynikająca z oceny ceny proponowanej przez oferenta,

 

VI. ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.

2. Wyniki będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Z oferentem, który otrzyma największą ilość punków zostanie podpisana umowa.

 

VII. INFORMACJE DODATKOWE:

1. Dyrektor zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

2. Postępowanie odbędzie się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w niniejszym zapytaniu.

   

VIII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest:

1. Anna Kondas – tel. 89-5193563.

 

IX. Wykaz załączników do Zapytania Ofertowego

1.  Oferta cenowa – Załącznik nr 1.

2.  Projekt umowy – Załącznik nr 2.

3.  Oświadczenie – Załącznik nr 3.                                 

 

                                                                                                          

                                                                                               Dyrektor

                                                                                               Dorota Gruszczyńska