Olsztynek, 14.04.2015 r.  

               

 

znak sprawy: ZO/3/2015

 

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

ul. Chopina 11          11-015 Olsztynek

NIP: 739-29-61-820  tel. (0-89) 5193 563

Zapytanie ofertowe

 

Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
do 30 000 euro, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem oferty, w oparciu o poniższe warunki:

Zapytanie ofertowe dotyczy dostaw szczepionek dla Gminnego Centrum Zdrowia Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku.

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

1.  W zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć oferenci posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą.

  1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy szczepionek w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Zamawiający dopuszcza tylko opakowania zawierające jedną dawkę szczepionki.
  3. Zamawiający dopuszcza opakowanie zbiorcze po 100 szt. szczepionki Engerix B.
  4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby medyczne były dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniały wymogi określone w obowiązujących przepisach prawnych w szczególności w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107. Poz. 679).
  5. Oferowane szczepionki powinny posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy.

 

II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane sukcesywnie, wg wymagań zamawiającego od dnia podpisania umowy przez okres 12 m-cy.

 

III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę (Formularz Oferty) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej wg wzoru.

 

 

Nazwa i adres oferenta

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

ul. Chopina 11

11-015 Olsztynek

 

„Zapytanie ofertowe nr ZO/3/2015

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Do oferty należy dołączyć:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

b) oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia.

3. Zadawanie pytań odbywać się będzie drogą elektroniczną na adres: annadr@qi.pl

 w terminie do 17.04.2015 do godz. 10.00. Odpowiedzi na pytania będą publikowane na stronie internetowej: http://spzoz-olsztynek.qi.pl.


IV. MIEJSCE I TERMIN SKLADANIA I OTWARCIA OFERT:

1. Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:

Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

11-015 Olsztynek ul. Chopina 11, w biurze na II p. do dnia 24.04.2015 do godz. 10.00.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.04.2015 r. o godz. 11.00.

 

V. KRYTERIUM WYBORU OFERT:

1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierować się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:

– cena oferty brutto – 100 %

            Oferta maksymalnie może uzyskać 100 punktów.

            Sposób obliczenia ilości punktów:

                        najniższa oferowana cena brutto

Cena oferty =         cena badanej oferty brutto           x 100%                       x 100 pkt

           

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.

3. Wyniki będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Z oferentem, który otrzyma największą ilość punków zostanie podpisana umowa.

 

VI. INFORMACJE DODATKOWE:

1. Dyrektor zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

2. Postępowanie odbędzie się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w niniejszym zapytaniu.

   

VII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest:

1. Anna Kondas – tel. 89-5193563.

 

VIII. Wykaz załączników do Zapytania Ofertowego

1. Oferta cenowa – Załącznik nr 1.

2. Projekt umowy – Załącznik nr 2.

3. Oświadczenie – Załącznik nr 3.                                 

 

                                                                                                         

                                                                                              Dyrektor

                                                                                              Dorota Gruszczyńska